Thursday, May 9, 2013

Handphone lagenda NOKIA BUTTERFLY dalam genggamanku

Kecik tak hp ni? Aku perlukan 2 hp (1 hp lagi mmg khas utk contest). So, salah satu hp biarlah kecik. Sape pernah guna hp ni? NOKIA BUTTERFLY mmg antara hp paling kecik dan ringan keluaran nokia. 1st time aku guna hp ni masa aku further study lagi sekali kat U sekitar  2002. Masa tu hp butterfly punyalah mahal. RM700-RM800 gak.

 Hahahhh...aku tak bukak lagi cover plastic kat screen hp. Tanda baru guna. ngeh..ngeh...
 Cuba tengok charger hp ni. Punya menyusahkan aku nak charge. Supplier bg tau sbb charger ni ikut spesifikasi U.S. Satu hal nak kena cari plug yg sesuai kat market utk charger ni. And....aku jumpa charger lama hp dulu2 yg masih aku simpan. Selamat.... (aku kan suka simpan barang lama sampai jadi tukun)
Kecik tak saiz hp ni? berat dalam 80++ gram. Serius ringan. Tu yang aku cari gak hp ni. Tangan aku yang kecik pon still blh sembunyikan hp ni. Kalau tangan lelaki, dua hp ni blh genggam sekaligus. Aku beli hp ni hanya RM140 (hp baru tau). Tapi sikit punya lama order baru dapat. Mac order, Mei baru dapat.

No comments:

Post a Comment