Tuesday, November 19, 2013

Sponsor by Adabi

Kiranya 1st time dapur aku ditaja oleh ADABI. Memang tak termakan kalau tak dibahagikan dengan orang sekeliling. Sebabnya aku menang 2 kali atas nama sendiri (tempat ke-3) dan nama husband (tempat ke-2). Memang banyak okay. Ni aku menang dari contest yang sedang berlangsung Spice Routes TV3 Malaysia Musim ke-6

 Ni hamper aku.

 Ni aku baru amik semalam atas nama husband. Double dari hamper yang aku dapat. Terlalu banyak rempah ratus dan perencah, sampai aku malas nak susun macam hamper aku kat atas tu. Macam tokei Adabi dah. Paling best, berkoyan kopi dan tepung Adabi nan sedap tu
Sebelum buka, ni la rupa hamper. Dalam kotak tu, penuh barangan dapur Adabi.
Kesimpulannya, aku seolah-olah dapat tempat pertama coz menang 2 hadiah :). Syukur alhamdulillah....

10 comments: