Wednesday, December 24, 2014

Penutup contest 2014 yang manis

Since minggu lepas, banyak winner list yang keluar berkaitan dengan aku. Walaupun kadang-kadang bukan dari nama sendiri tapi hepi sangat. Sebab usahanya tetap diri sendiri. Ekceli banyak dah hadiah yang aku tak sempat update. Paling kuat, aku share kat FB sendiri.
  
Ni hasil tuaian tajaan blu inc. Hadiah paling tak jangka ialah DVD bluray tu. Aku masuk last minit sangat-sangat. Pastu dapat panggilan menang DVD ni. Nilai dia lebih RM400. Sebab bluray yang aku menang sebelum ni pun dah RM370. Bluray kali updated sikit. Dah pun dijual harga kawan-kawan tadi.

Aku dapat set Ginvera (RM200), set Loreal (RM200), baucer Decleor (RM330), set Biotherm, set Sothys (RM360), Dr Sebagh (RM625) dan set minyak wangi dari Calvein Klein dan Balman worth hampr RM1k. Syukur sangat sebab den memang suka perfume. Aku dah hampir tak ingat apa lagi coz lately menang bertalu-talu walaupun kecik-kecik. Yang pasti, minggu depan tengok wayang dengan anak-anak tajaan Pallas. 

Ni result yang baru 

Aku target hadiah pinggan dengan biskut je. Tapi alhamdulillah menang basikal bernilai RM1k dan set pinggan Correl dari Wonder Wheat. Siyes luar jangkaan sebab slogan bukan mudah nak sangkut. Biasa conso je sangkut kalau slogan ni. Kalau ada rezeki, nak jual murah-murah basikal tu. Basikal junior (kanak-kanak).

Ni pun best coz aku nak sangat bawak anak-anak tidur hotel best tapi FREE!!! hehehhh...tercapai hajat. Moga ada lagi berita baik pasal contest dalam masa terdekat ni.

2 comments:

  1. wahh..tahniah..best kan join kontest2 macam ni...tahun ni pun alhamdulillah bnyk rezeki saya...tahun depan kita sama sama join bnyk2 kontest lagi...gud luck !

    ReplyDelete
    Replies
    1. trima kasih Cik Karmila. Insya Allah...mudah-mudahan murah rezeki kita :)

      Delete