Wednesday, December 7, 2016

Rezeki berganda dari minuman: Peraduan Cuckoo Cash Hunt, Sunquick Fruitilicious dan Tropicana Twister Keceriaan Berganda

Kali ni aku rasa agak teruja nak update pasal kemenangan aku sebagai comper bilis-bilisan. Sebabnya ia libatkan menang cash secara berturut-turut. Alhamdulillah...

Lewat petang Isnin aku dapat panggilan dari Cuckoo. Aku terpilih masuk finale 11/12/16 Ahad ni. Kiranya top 20. Andai dapat tempat ke-20, dapatlah cash RM1000. Mudah-mudahan ada rezeki yang lebih besar menanti masa final nanti.
Ini emel yang aku terima kelmarin.

Selang setengah jam, result contest Tropicana Twister pula keluar. Aku menang atas 2 nama untuk 2 Disember dan 3 Disember 2016. Kecik-kecik pun tetap rezeki. Menang RM50 untuk tiap nama. Tropicana Twister ni ada 45 pemenang setiap hari. 44 pemenang akan terima RM50 dan sorang dapat RM1000. Fuh! Moga-moga kail aku mengena lagi nanti. Sebab sorang boleh menang 3 kali sepanjang peraduan. Korang refer FB TROPICANA ni untuk tahu lebih lanjut ye.

Lewat malam Isnin tu juga, aku dapat tahu result untuk peraduan Sunquick. Aku menang atas 6 nama! Weeee......happy giler rasa. Ada 100 winner seminggu yang akan dapat RM100. Jadi dapatlah RM600. Nak joint, boleh tengok FB Sunquick ini. 

Ada nama aku dan proxy kat atas ☺

Semalam pula keluar result Cuckoo yang minggu terakhir. Sangkut nama adik pula untuk RM300. Rezeki yang akan aku share dengan dia sebab banyak bantu dapatkan point saat akhir.
Dari contest Cuckoo ni juga aku dapat lebih RM500 voucher KFC. Lagi manis bila dapat share dengan orang sekeliling rezeki-rezeki ni semua. Moga-moga aku dan semua pembaca terus dimurahkan rezeki. Bukan senang nak senang. Banyak air mata di sebalik yang manis...Yang pasti, sokongan rakan-rakan terutama ofismate banyak bantu aku untuk menang.

Jom kita borong Sunquick dan Twister banyak-banyak (tapi aku jual balik untuk pusing modal. hahahhh....)


4 comments: