Monday, March 22, 2010

Kedatangan Orang Baru


Alhamdulilah, hari ni genap seminggu aku berpantang. Hari Sabtu lepas baru keluar sebab banyak masalah pada pihak aku. Tepat 9.06 malam (15/3/2010), aku lahirkan baby boy 3.2 kg di Hospital Pusrawi Jln Tun Razak secara normal. Dr. Asmah Yun yang sambut. Aku mmg puas hati dengan service Dr. Asmah ni since dari labour room sampai saat sepanjang aku di wad. 1st time aku deliver tanpa libatkan GUNTING :).

At the same time, aku buat operation untuk hemorrhoid sekali. Untuk tatapan rakan-rakan semua, kat atas tu gambar baby boy aku. Muka mmg sebiji macam abang dia masa kecik-kecik. Namapun adik beradik.

Pada rakan-rakan RPM Engineers, thanx so much coz datang melawat aku di Pusrawi. Walaupun lepas operate masa tu, lupa kejap sakit dengan kedatangan korang :-)

7 comments:

  1. geraaamnya.. rasa nak cubit2 pipi tu.. tahniah sekali lg..

    ReplyDelete
  2. wehooo... cute!!! name nye ape??

    ReplyDelete
  3. salam..tahniah ye!!! smoga mommy n bb sehat walafiat hendaknye...chomel sungguh bb, abg n kakaknye...

    ReplyDelete
  4. Thanx umialya dan ibudhani.
    Han, namanya baru dpt smlm. Muhammad Airis Reezqi :).

    ReplyDelete
  5. Tahniah atas kelahiran dan takziah juga atas pemergian orang tersayang.

    Semoga tabah hati..

    Saya ada bagi awards..
    http://journey2ilahi.blogspot.com/2010/04/1st-award-beautiful-blogger.html

    ReplyDelete
  6. Terima kasih atas sokongan hazu. dan trima kasih lg sekali atas awards dari awak ye. (1st time saya dapat :))

    ReplyDelete
  7. syomels nyer baby airis. tahniah yeee
    sume baby dgn doc asmah yun ke?

    elma pon bersalin kat pusrawi. 1st baby dgn doc. bibah, 2nd dgn doc marsyitah .. 3rd ni nak doc marsyitah jugak

    ReplyDelete