Thursday, April 12, 2012

Menang set periuk RM500 dan hamper Johnson


Alhamdulillah...minggu ni aku dapat 2 berita kemenangan dalam contests yg aku masuk. (satu lagi lebih kepada hadiah penghargaan artikel) Pa&Ma iaitu hamper Johnson & Johnson. Kena ambik sebelum hujung bulan ni. Satu lagi menang contest anjuran Jacobs "ibuku inspirasiku". Aku dapat conso prize bernilai RM500 iaitu produk La Gourmet. Korang try la masuk. Aku suka contest base on slogan/cerita/gambar ni. Paling nyampah jenis vote (senang cakap gamble la mcm like2 kat FB tu). Sah2 kalah. Maybe tak berkat sebab tak perlu usaha kot :). Jacobs ni aku pilih untuk tulis artikel pasal arwah mak. Aku hantar betul2 masa arwah mak genap 2 tahun kembali kepada-Nya (29 Mac 2012). Memang tulis penuh emosi gak lah....

No comments:

Post a Comment