Monday, April 30, 2012

Terima angpau dari nuffnang

Total nuffnang aku pernah cash out. Today, kali ke-2 aku tekan mesin cash out. Tak lah banyak bagi kepala2 blogger @ otai kalu tgk jumlahnya pun. Ni blog kecik utk suka-suka je. So, suka2 atilah jugak nuffnang nak bagi berapa or bilakan? Aku terima jer :)

Tgk jumlah dulu sebelum pergi ke detail kat atas tadi. Last Oktober dulu, lebih seminggu aku tercari2 macam mana nak cash out duit ni. Sebabnya....sebab aku tak pernah buat lah dia jadi mcm tu. Orang lain tekan sebulan sekali...or seminggu sekali...or twice a month. Aku, TWICE A YEAR. Since 2008 berblogging, 2009 tukar channel sebab2 blogging, thn lps baru 1st time dapat. Lps lebih 3 thn baru dapat angpau dari nuffnang. Hihihihh....

1 comment:

  1. Wah..best3..dah 2 kali cash out tu...saye blom pernah lagi ni..huhuhu

    ReplyDelete