Thursday, June 18, 2020

Mobile Topup Shopee Ada Diskaun RM5 Tanpa Pembelian Minimum!

Lately ni aku rajin kumpul voucher diskaun mobile topup dari shopee. 1 voucher nilai dia RM5 dengan RM0 minimum spend. Giler best! Caranya, rajin-rajinlah siram pokok yang ada kat games shopee. 2-3 hari sekali aku akan redeem voucher. Meh aku share cara nak jimat ni.

Nampak tak harga yang aku bayar untuk topup bernilai RM30? Aku cuma bayar RM23.95! Sebab shopee memang bagi diskaun untuk topup yang kita beli. Kemudian tambah lagi diskaun RM5 hasil siraman pokok yang aku redeem. Setakat ni dah 5-6 voucher aku ada 😅. Jual kat kengkawan pon boleh.

Ni shopee games yang aku maksudkan. Banyak hadiah boleh redeem lepas siram pokok. Tapi ini voucher paling berbaloi bagi aku untuk redeem. Kalau habis stok, aku sanggup tunggu esok pagi or 12 malam untuk pilih voucher mobile topup ni. Ada gak yang pilih coins, voucher 10%, donut dan lain2. Tapi yang ini kita boleh jual or guna semula dan sangat2 berbaloi 😊.

Ada cara untuk cepat pokok besar. Biasa 2--3 hari setel. Sebelum tu lebih seminggu aku siram nak kasi besar. Hahahha. Tapi since joint group TELEGRAM SIRAM POKOK, cepatlah aku tuai hasil. Aku tekan ask for water, dan share di group telegram siram pokok tu. Pastu tiap hari aku akan visit friends yang sama. Simple.

Ni la group telegram yang aku maksudkan. Once aku siram pokok seseorang dan orang tu siram balik pokok aku, aku akan konsisten siram pokok orang yang sama. Senang! Akaun encik suami pon aku siramkan tiap hari. Bukan tu aje, tiap 2 jam aku siram pokok ni. Dari duk tengok hp sesaje, baik buat sesuatu yang datangkan hasil. Betul tak? Setakat ni lebih 10 voucher aku dapat dah.

No comments:

Post a Comment