Thursday, January 14, 2010

Senangnya Beli Barang kat Amway Shop

Amway Shop Wangsa Maju


Sekarang ni aku cukup suka beli barang amway sebab dah ada Amway Shop kat Wangsa Maju. Dekat sangat dengan Carrefour Wangsa Maju tu. Sebabnya konsep membeli kat Amway Shop macam kat kedai runcit, supermarket or hypermarket dan seangkatannya. Ambil apa-apa barang yang kita suka kat rak dan pergi kaunter, bagi no ahli dan bayar. Tak perlu isi form macam kat warehouse. Leceh! Tu la konsep membeli kat Amway Shop.

Dan paling penting, takde pembelian minimum macam kat warehouse. RM5 or RM10 pun boleh :-). Tak payah pening-pening nak kumpul pembelian sampai RM150. Ye lah, setakat nak beli untuk kegunaan sendiri, tak sampai RM150 pun. Sebabnya vitamin yang aku beli sebotol boleh tahan sampai 3-4 bulan. So kengkawan, apa lagi. Usya ler cepat.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment