Wednesday, July 17, 2013

Rezeki terus bersambung di bulan Ramadhan....

 Semalam aku tergerak hati nak buka website eh.com.my. Tetiba aku tengok nama aku naik sbg salah sorang winner utk hadiah tajaan PEVONIA. Pernah dengar? Aku pon tak pernah dengar. Lps google, aku sempat berkenalan dengan penaja hadiah berkenaan.

 Untuk majalah GLAM plak, aku dan proxy sangkut utk hadiah tajaan DR BRANDT bernilai RM229 setiap set. Td aku dah dapat email untuk claim hadiah. Syukur atas rezeki dari-Nya.
Ini plak adalah voucher KFC bernilai RM10. Tapi Insya Allah voucher ni takkan berakhir coz aku target seminggu RM10. Email kat atas adalah untuk minggu pertama. Sebulan, Insya Allah RM40 voucher KFC dalam tangan. Dan aku ada buat atas nama suami, kakak dan beberapa nama lagi. Tapi aku cuma claim dengan encik somi je. Hihihh...yang lain2, aku anggap hadiah dari aku sebanyak RM40 sorang voucher KFC di bulan posa ni. Tadi dengar suara kakak kemain hepi dapat email KFC ni.

Korang masih ada 2 minggu (at least RM20 sorang). Caranya, masuk FB KFC dan tekan kat KFC 40th ANNIVESARY. Just follow step dia suruh. Cepat....masih ada masa. Voucher ni boleh claim utk KFC atau PIZZA biasanya.  

No comments:

Post a Comment