Thursday, July 18, 2013

Cheesecake biskut yang tak payah bakar

Aku jumpa resepi ni dari blog CIK EPAL
Biskut yang sangat simple resepinya dan sedap. Paling penting, TAK PAYAH BAKAR!!!
Aku memang suka resepi yg x guna oven ni ok. Sebabnya mestilah takde oven. Tu je. Microwave ada tapi digunakan untuk panaskan lauk pauk aje. Alasan aku, manual dah hilang. Hahahhh...mau tak berangin encik somi.

Bahan-bahan dia:
Cream cheese (250 gm)
1/2 tin susu pekat
Nestum
Biskut Hup Seng (Deluxe Cracker)

Cara-cara nak buat....korang kena terjah kat blog CIK EPAL yang penuh gambar warna-warni tu. Lagi best.

4 comments: