Tuesday, February 28, 2012

Potong biskut untuk besday boleh?

Today is besday kakak. Dia nak sate untuk besday tahun ni, sama macam tahun lepas. Boleh makan dengan kawan-kawan dan cikgu katanya. Tapi tempat yang aku selalu tempah takde ler plak. Sate Kajang macam kejang jer sate dia. Dia memang tak nak. Bebudak memang suka sate biasa. Sudahnya aku terpaksa tukar plan. (tak sempat tempah tempat lain sebab last minute).

Bab kek plak, dia nak kek begitu begini. Nak buat, nanti2 lah :). Aku cakap, kalau mummy beli biskut lemak, susun macam kek ok gak kan. Pastu potong macam kek. Orang lain tak pernah buat. Melompat dia dengar cadangan aku. 

W'ever, hepi besday kakak. Lepas ni blajar elok2 sebab kena tinggal dengan mama sebulan dua dulu. Bila semua dah setel, kita boleh duduk sama-sama macam sekarang. Nanti aku update gambar besday kakak.

No comments:

Post a Comment