Wednesday, February 15, 2012

Siapa dapat email dari Maggi Malaysia? Menang apa?

Datang pagi-pagi cek email, rasa seronok sangat sebab dapat email dari Maggi Malaysia.
Rupanya sejak semalam Maggi dah mula email para pemenang. Bukan besar sangat, cuma limited edition thumb drive.
Tapi hadiah gak tu kan. Tgk kat FB xde apa2 annoucement pon. Bukan apa, rasanya hadiah ni untuk games online kat FB tu. Cuma guna satu kod hot cup maggi, main lah berapa ratus kali pon. Seingat aku, anak buah aku suka sgt main games tu. Aku bukak FB aku, suruh dia main berapa banyak dia nak. Budak sekolah rendah, memang suka permainan simple mcm tu :). Kena plak time cuti2 panjang bulan Disember aritu. Tq Maggi!

p/s: rasanya yg sms xde kot. setakat sms 2-3 kod jer, mmg xde harapan. aku mmg sayang nak tabur duit byk2 walaupun modal cuma 30sen...lain lah guna slogan bagai

No comments:

Post a Comment